1 » Zasady wysyłki2

Kontakt SKLEP TELGSM ŁÓDŹ UL. POW 40

  • Marek Janik
    NIP: 833-128-36-39
  • E-mail:sklep@telgsm.com.pl
  • Telefon504 104 134 / Serwis - 42 632 76 92
  • Gadu Gadu4360837
  • Godziny działania sklepuOd poniedziałku do piątku: 10 - 17

Cennik

Pobierz cennik HTMLPobierz cennik XLS

Zasady wysyłki

Formy dostawy i terminy wysyłki
Paczki wysyłane są codziennie od poniedziałku do piątku firmami: In-Post paczkomaty i kurier In-Post. Paczek nie wysyłamy w soboty.

Przesyłka In-Post Paczkomaty: 2-3 dni robocze.
Przesyłka kurierska: doręczenie planowane 24-48 h po dniu wysyłki na obszarze całego kraju. Gdyby tak się nie stało prosimy o kontakt z Naszym sklepem.
 

SPRAWDŹ PRZY KURIERZE STAN PRZESYŁKI . W razie ubytku koniecznie spisz protokół przy kurierze!! Jest on wymagany przy reklamcji w firmie kurierskiej i musi być koniecznie spisany przy odbiorze przesyłki NIE POŹNIEJ !!!


Może dojść do sytuacji, że danego produktu aktualnie nie posiadamy na stanie. Wówczas czas realizacji zamówienia wydłuża się o kilka dni. W większości przypadków informacja o braku towaru znajduje się na stronie danego produktu. Dlatego też, najlepiej jest skontaktować się z Naszym sprzedawcą w godzinach 10-17 i spytać o dostępność towaru.
W większości przypadków towary wysyłane są w ciągu 24-48h od zarejestrowania wpływu należności na konto firmy, a ewentualne opóźnienia w terminie wysyłki nie przekraczają kilku dni roboczych.
Opóźnienia w dostawie także mogą wyniknąć z innych przyczyn losowych.
Są to m.in.:
-choroba pracownika odpowiedzialnego za pakowanie
-opóźnienia w dostawie danego towaru
-nieodebranie paczek przez kuriera firmy wysyłkowej.
W większości przypadków towary wysyłane są w ciągu 24-48h od zarejestrowania wpływu należności na konto firmy, a ewentualne opóźnienia w terminie wysyłki nie przekraczają kilku dni roboczych.


 

Formy Płatności:

Klient ma możliwość uiszczenia ceny w następujący sposób:

a) przelewem bankowym na rachunek bankowy Usługodawcy (przedpłata);

b) za pobraniem – gotówką przy odbiorze Towaru,

W przypadku płatności za pobraniem, Klient zobowiązuje się do odbioru oraz uregulowania należności za zakupione Towary (wraz z kosztami przesyłki) bezpośrednio u kuriera doręczającego przesyłkę. W przypadku uchylania się Klienta od zapłaty za dostarczoną przesyłkę, tj. w przypadku niewykonania Umowy sprzedaży przez Klienta, kurier zwróci przesyłkę Sprzedającemu (po 14 dniach od pierwszej próby doręczenia). W takiej sytuacji, tj. w przypadku niewykonania Umowy sprzedaży przez Kupującego Sprzedawca może wezwać Kupującego do jej wykonania, a także żądać naprawienia szkody wyrządzonej mu przez niewykonanie Umowy sprzedaży przez Kupującego, co oznacza w szczególności pokrycie kosztów przesyłki w obie strony oraz wezwania do wykonania umowy, zapłaty.


Przejdź do strony głównej